11.20.2012

meleğin eli

Geçenlerde yaptığım İstanbul seyehatim sırasında sevgili Meleğin elinide ziyarete gittim. Aman Allahım o ne cici bir insan ne içten ne sıcak bi karşılama.. çok sevdim meleği ve yaptığı işleri aslında görsellerde hep daha fak görünüyor ama baya büyük bebek şekerleri olsun, kapı süsüleri olsun bence bu işin en iyi hakkını veren kişi okadar sevgi dolu ve o kadar özenliki her yaptığı işin hakkını veriyor. Ekip arkadaşlarıyla birlikte insanı hayran bırakan bir ortamda mutlu mutlu çalışmayı sürdürüyorlar.Ben aklımı ve kalbimi orda bırakarak döndüm evime :) 

















11 yorum:

  1. bi an oraya dalmak istedim
    o masa üstündeki tüüüm boncuk incik ip neyin varsa yağmalamak geldi içimden :)
    inşallah bnmde bi hobi odam olucak yenie vimde ozaman bende böylee sizler gibi bol bolr esmederim ;)

    yaptığınız işler çok güzel
    bi baykuş meraklısı olarak beğenmemek mümkün deil zaten

    Meleğin elinede sanada kocaman kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) çok teşekkür ederiz cicileydi bir an önce hobi odana kavuşman dileklerimle sevgiler :)

      Sil
  2. offf ne harika bi yerrr bende gelmek istiyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. roseone valla git melek hanım çok sıcak ;)

      Sil
  3. Her şey çok güzel görünüyor,baktıkça içim açıldı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilge birde o havayı solusan noolacak bilemedim :)))

      Sil
  4. herşey çok güzel ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel çalışmalar melek hanımın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. hıhı evet çok içten biri , herkese tasarımlarımı çalıyor diyor ama kendi yaptıklarının da ben aynısını internetten bulup kendine gösterince kuduz gibi daladı beni. çok içten daladı...

    YanıtlaSil