12.20.2012

amerikan servisleri ve bardak altlıkları

Yeni yeni yepyeni :)) daha ne fotoğraflar birikti ama artık tek tek isim yazmak gerektiği için daha bir zor gelir oldu post hazırlamak. Güzel şeyler olmakta yine hayatımda patent işlemleri, maliye gibi işlemlerle uğraşıyorum artık "by tuba can"ı patentli bir marka yapmak adına adımlarımı attım. Ve tabii yeni kolleksiyonlar.. Güzel şeyler oluyor ve olmayada devam edecek....

12.12.2012

kırmızı yeşil bir yıl

 Yeni yılın renklerini çok seviyorum bundan dolayı sanki daha eğlenceli ürünler çıkıyor ortaya az laf çok fotoğraf diyerek sizleri fotoğraflarımla başbaşa bırakıyorum. Bu arada yeni aldığım bir karar dolayısıyla artık resimlerimin çalınması ve ürünlerimin kopyalanması durumunda sadece bir kez uyarıp savcılığa suç duyurusunda bulunucam! İnternet küçük bi yer valla bıktım hergün yeni bi yerde resimlerimi görmekten!! Ayıp ne kadar çok saygısız insan var. HAzır çekilmiş foto üzerinden sipariş alıyor. Neymiş efendim aynısı yapılırmış. Peh yapılırsa bi yapta görelim berbat bi işcilikle ne yapabileceğini herkes görsün :(((Birde şu seda tuhafiyedeki dersler var bıraktım bırakacam. Nekadar sömürmeye müsait bi milletiz rahatsızım diyorum hala modelimi yapmaya çalışanlarmı ararsınız sürekli netten şunu yapalım diye model gönderenlermi yok kardeşim kendi tasarımlarımız olacak diyorum ama nato mermer nato kafa.  Neyse daha çok konu var saracağım biraz gerginim ben gidip siparişlerimle gevşeyeyim. Sevgili ve emeğe saygılı tüm takipcilerimi çok seviyorum ama sayfamdan bir resim, tasarım alanın bile ne bu dünyada ne öte dünyada yakasını bırakmam! Herkes kendi tasarımını yapsın kardeşim!!!

ÇOK GÜZEL KIŞ ÇEKİLİŞİ


Fotoğrafta görmüş olduğunuz bu şipşirin ve bir o kadar da kullanışlı ürünlerin sizin olmasını istiyorsanız hemen Dürr-i Yekta  bu linke tıklayarak şansınızı denemelisiniz.

12.10.2012

veli toplantımız ve telefon kılıfları

 Ve tekrar merhaba herkese ilk veli toplantımızı da alnımızın akıyla hallettik. korkarak gittim gururlanarak döndüm ;) Seçtiğim okulla ilgili şüphelerim artık tamamen yerle bir oldu iyiki seçmişim diyebiliyorum artık. Ve öğretmenimiz beni eskiden beri takip edenler çok iyi bilirler öğretmen fobimi ve bu korkuyla nasıl tecrübeler edindiğimi..Melike öğretmeni ilk gördüğümde ilk defa hissettiğim bir duyguyu hissettim 'içim ısındı' hatta sevdim ama dedim ki bekle acele karar verme.. ama geçen bir aylık süreç beni yanıltmadı şükürler olsun ki. Mutluyuz çünkü korkularımı yavaş yavaş atlatıyorum. Ama çok zor bir süreç ödev yapma alışkanlığı kazandırma çabalarım, hafta içi tv seyretmesini engelleme hafta sonu klubüne göndermedim çünkü okulumuz tam gün ve sabahtan akşama kadar yoruluyor birde hafta sonu etüt yapsın istemedim gerçi sosyal etkinliklerde var ama artık hafta sonları onu biz telafi edeceğiz. Bir üst sınıfta dil eğitimi hafta sonu daha yoğun olacağı için değerlendireceğiz ama bu sene biz mini mini birleriz ^_^
Bu telefon kılıflarını yapalı o kadar zaman oldu ki boş zamanımda yapmıştım sonra kolileyip kaldırmışım geçen gün elime geçti bir kaçı gitti ama çoğu elimde almak isteyenler bana ulaşabilirler adresi biliyorsunuz 
tubakutlucacan@gmail.com

12.04.2012

ücretsiz keçe dersleri

Arkadaşlar Pazartesi, Perşembe, Cuma günleri kalabalık çarşının içerisindeki Seda da keçe derlerimiz başladı . Her hafta yeni bir projemiz var güle eğlene yapıyoruz sabah 10:00da başlayıp akşam üstü 15:30 a kadar devam etmekte cuma günleri 15:00 te bitiriyoruz. Sizide bekleriz. Görsellerde yaptığımız çalışmalardan örnekler var. Bu hafta yılbaşı temamız devam ediyor. Perşembe ve cuma bize katılmaya ne dersiniz :)